top of page

Rektor: Veríme, že si vychutnáte príjemnú atmosféru nášho kampusu

Prvý októbrový piatok si pripomíname nielen svetový deň úsmevu, ale už tradične sa na UPJŠ v Košiciach otvárajú brány pre potenciálnych študentov univerzity.

,,Veríme, že si vychutnáte príjemnú atmosféru nášho kampusu a stanete sa súčasťou akademickej obce, " prihovoril sa študentom rektor prof. RNDr. Pavol Sovák, CSc. na slávnostnom otvorení.

Záujemcovia čakajúci pred budovou Sokrates

DOD začal o 8:30 a končí o 11:00. Záujemcovia o štúdium sa môžu prejsť pomedzi infostánky fakúlt a katedier našej univerzity, položiť otázky referentkám študijného oddelenia, či rozhliadnuť sa po širokej ponuke mimoškolských aktivít, ktoré pôsobia na univerzite.

Pýtali sme sa záujemcov o štúdium, čo ich na UPJŠ najviac láka.

Janka: ,,Prišla som, aby som získala viac informácií o lekárskej fakulte. Chodí tam aj moja sestra, čiže už asi viem, čo môžem očakávať a rada by som tu študovala aj ja."

Janka

Erika: ,,Počula som o UPJŠ, že je to dobrá škola a sú tu dobré vzťahy. Chcela by som tu študovať psychológiu. Chcela by som sa venovať hypnoterapii alebo psychoterapii."

Erika

Patrik: ,,Som z Prešova. Mám záujem o lekársku fakultu, kde by som sa chcel veľmi dostať. Ale ak to nevyjde, tak by som možno chcel byť moderátorom."

Patrik

Presné štatistiky o počte záujemcov, ktorí dnes navštívili univerzitnú pôdu, budú známe až budúci týždeň. Avšak zástupcovia jednotlivých fakúlt, ktorí informovali o možnostiach štúdia, predbežne hodnotia tohtoročné DOD pozitívne. Podľa zástupcov prírodovedeckej fakulty prišlo viac ľudí ako minulý rok. Dokonca rozdali všetky pripravené materiály a ešte im aj chýbalo. Budúcich právnikov prišlo naopak pomenej, za nižším záujmom o túto profesiu však vidia dôvod päťročnú koncipientskú prax. Najväčší záujem mali študenti o lekársku fakultu, o čom svedčili aj preplnené miestnosti v budove Sokrates, kde prebiehali prezentácie o tomto odbore.


Časopis študentov Filozofickej fakulty

Najnovšie články

bottom of page