top of page

Myšlienka na leto

Moje spolužiačky už majú každá na Instagrame okolo 30 fotiek pri bazéne s tagom #summer. Viete, čo to znamená? Že začal august. Takže ak ste doteraz odpočítavali len dni do začiatku Pohody, Grape-u alebo nejakej inej obrovskej letnej akcie, môžete si poznačiť ďalší blížiaci sa dátum - začiatok semestra. Pevne verím, že okrem sedenia pri telke a bezduchého scrollenia Facebooku ste už stihli zažiť niečo, čo sa nebudete hanbiť porozprávať v septembri spolužiakom.

Ja osobne mám druhú polovicu prázdnin radšej. Svet sa už nejde zblázniť z toho, že sa začalo leto. Na kúpalisku sa dá nájsť voľné ležadlo aj bez toho, aby vonku pršalo, polovica letných lások sa už skončila a tí iniciatívnejší z nás už hľadajú obeť na „druhé kolo“. Možno sa nájdu aj takí, ktorí sa už nejakým bizarným spôsobom pripravujú na školu (Máte už spravený zápis? Údajne deadline nie je zajtra, takže to ešte má čas).

Pre mnohých z nás sú toto posledné letné prázdniny, nehovoriac o tom, že nás čaká posledný školský rok (aspoň v to všetci dúfame). Logicky mi z toho vyplýva, že nemám len načerpať sily na nový školský rok, ale načerpať sily na celý život, ktorý čaká po škole a to sa mi zdá ako záležitosť, ktorej sa musím venovať neprestajne a v plnom nasadení. Idem teda pozerať seriály, čítať knihy, chytať pokémonov, užiť si ešte pár letných festivalov a vo všeobecnosti, mať sa fajn. Aj vy by ste sa mali mať!


Časopis študentov Filozofickej fakulty

Najnovšie články

bottom of page